tåget om mornarna

tåget om mornarna
ja, här tåget åker jag med om mornarna. Fräckt va.
Det var lite knepigare att lägga in bilder än jag räknat med här. Så ni får nöja er med den här tills vidare. Jag kanske gör en separat plats för mina bilder på någon hörna på internet.

Inte mycket stort händer här. Men massor med smått. Jag går i skolan fem dagar i veckan och jag har tagit på mig fler lektioner än jag behöver. Vilket är bra, jag får anstränga mig lite för att hinna med det som måste göras.
Sen nu i dagarna kom det första stipendiet och jag drabbades av shoppingdjävulen. Gick förbi muji och köpte ett par nya skor och en väska. En tv inköptes på BikkuKamera och då var jag ju självklart tvungen att också införskaffa en playstation 2 och final fantasy X som sedan dess tagit upp alldeles för stor del av min tid. Nu får det vara slut på shopping dock. Så det så! Annars kommer jag bli jättefattig.

Jag funderar på att flytta min blogg till en myspace sida. Vad tror ni om det?

Den här veckan är det långhelg i japan. Fredag-Söndag ledigt. Ikväll tänkte jag stanna hemma och ta det lugnt, men på fredag är det fest på korridoren och på lördag ska jag till IKEA! Jippie.. Som en bit av sverige fast här. Jag hoppas på att kunna äta köttbullar och kanske köpa ett litet bord att ha tvn på. Kartongen som följde med är inte så väldigt snygg...

Hörde om snöstormen hemma. Lustigt det där att sverige alltid tas på sängen av snön. Vi borde ha vant oss efter en sådär 2000 år kan man ju tycka...

Hoppas ni inte drabbats för hårt och att allt är bra.

På återskrivande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback