ny hobby

Jag har fått en ny hobby! Om man nu kan kalla det det. Det är att beställa t-shirts på internet. De senaste dygnen har jag beställt totalt åtta stycken. Jag intygar mig själv om att det är sommar så att jag verkligen behöver dem. Men, ibland behöver man få shoppa lite. Skatteåterbäringen kommer ju snart också, och där kan man verkligen säga att jag fick jackpott! Så det är lungan som vi säger i shoppahollikbranschen.

Annars idag så tog jag en sväng förbi Kawagoe tillsammans med Keiko. Tydligen togs hans majestät konungen kalle gustav dit av japanska kejsaren och jag kan ju inte vara sämre än knugen! Det var en mysig stad, mycket gamla hus och sånt. Gick i ett mycket fint museum med sumi-e målningar av en kille som hette Ranzan.

Sen åt vi god mat på en izakaya i shinjuku och pratade om ditten och datten. Väldigt trevligt på det hela taget.

Länkar till några av t-shirtsarna jag köpt:
Reach for the stars
This just really sucks

Camouflage


Jag tror den tredje kommer bli en stor favorit. Björnen är ju helt sjukt gullig!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Tjenis! Du har ju skrivit nåt i stil med "britter kan humor" tidigare i din blogg. Kolla in storbritaniens bidrag till ESC på www.svt.se. Helt galet! Jag vet inte var självdistansen tog vägen...

2007-05-07 @ 09:30:59
Postat av: Tobias

Jag vet inte riktigt om man kan kalla det humor när man gör det en gång? Men det kanske man kan?

2007-05-07 @ 12:35:26
Postat av: k-paw man

jag har sett bidraget nu. den var faktiskt kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback