självtest

idag har jag gjort ytterligare ett sådant där självtest som man finner massor av på nätet. Det exakta resultatet kan ni beskåda här.
Tydligen har jag ungefär så många vuxenpoäng som är förväntade i min ålder (12,6 vilket ger en förväntad ålder på 23,2). Men för att samla på mig fler poäng måste jag göra saker jag verkligen inte vill. Däribland:
  • bli sambo
  • anordna vinprovning

fast å andra sidan fanns det ju saker på listan jag skulle kunna tänka mig att göra också. som typ:
  • åka till kina.

Hur många vuxenpoäng får du?



Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag fick 17,5 poäng, så jag ska vara ca 32 år gammal. Behöver tydligen tagga ner. =(

2007-05-13 @ 01:38:23
Postat av: k-paw man

haha.
men, det kan väl inte komma som en överraskning att du fick så många poäng?

Postat av: Modey

Jag blev snart 24 år, den vill att jag ska åka till Kina.

2007-05-15 @ 02:12:56
Postat av: k-paw man

men ak da modey! kina vantar pa dig! =D

2007-05-15 @ 10:07:18
URL: http://kinapuffen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback