stockholm by day

Idag har jag inte fått gjort allt jag behövt göra alls. Jag vaknade i god tid och tog en riktigt lång morgon med DN och frukost och battlestar galactica. Sen så skulle jag till skolan för att gå på föreläsning och passade då på att gå in på H&M och köpa en jacka och en tröja och lite sådant. Det kändes som att bli helt svensk igen. Jag gick till och med i H&M-klubb vilket nog närmast skulle kunna anses vara något av ett krav för utländska medborgare att skaffa innan de får bli svenska. Eller... det kanske är IKEA-familykortet eller ICA-kortet?
Jag köpte i alla fall:
En jacka
En stickad tröja
Ett bälte
Ett armband

Sen for jag iväg till universitetet och bråkade med skrivarna där. Tog mig sen ner till en föreläsning på kräftriket om kinesisk ekonomi. Det var spännande, men tyvärr somnade jag nästan.

Det är märkligt det här att vara tillbaka. Men, fanimig om det inte känns väldigt bra också.

Kommentarer
Postat av: Baburuman

hej!
Jag undrar för det första hur det är angående bankomater i städer som tokyo o kyoto, finns det en del? Måste annars växla en del pengar innan jag åker.
Sedan tänkte jag på om du har några tips på klädaffärer i tokyo som är värda att kolla upp?
Mer frågor kommer komma, måste bara tänka efter ^^

Postat av: Baburuman

Tack för infon om bankomater
Jag är intresserad av olika typer av kläder. bissara och lite street.
Men anorlunda klädaffärer.
Kanske låter svårt att komma på något sådär bara =P

2007-09-27 @ 16:21:20
URL: http://baburuman.blogg.se
Postat av: Baburuman

Sounds intresting månste jag säga...
Jag får skriva upp dem och ta mig en titt
har varit på några av dessa platser innan men han då inte ta mig en så stor titt!
Har valt att hyra mobil i Japan så att jag och min reskamrat kan kommunicera på enklaste sätt. Vi lär ändå inte ringa så ofta eftersom att vi kommer hålla ihop!
Undrar vart du bor/bodde? i Japan? Har inte läst hela din blogg än, men det är ett litet mål jag har innan jag åker om 3 dagar!

2007-09-30 @ 23:16:48
URL: http://baburuman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback