jag

jag odlar mitt skägg
jag låter naglarna växa
jag låter disken slå sig till ro
jag bevarar dammet
jag försöker bevara ron
jag tänker att tänka är att tänka
är nog
jag läser mina böcker
jag skummar en tidning (matlagning,
kärlek, lust och lus)
jag trimmar mitt hår
jag tittar på mina prinskorvfingrar
jag ser på mina serier
(ettor nollor, allt är ettor och nollor)
jag övar mina ord
jag testar mina språk
jag odlar en planta, förbereder den för döden
jag lyssnar på musiken
jag lyssnar på dig
jag lyssnar på nyheterna (på radions
program p1)
jag försöker få listan att täcka alla punkter
(linjer mellan punkter, som när man var barn
1 till 2 till 3 till 4 - det blev en fisk)
jag drömmer mina drömmar
jag pratar mina samtal
jag tar stapplande steg
jag rusar ut i regnet
jag minns mina minnen
jag ler åt dina skämt
jag sover längre och längre
jag sväljer och sväljer
jag tar mina piller
jag tar mig aldrig fram
jag dricker mitt vin
jag skålar i bubbel
jag sveper brännvinet
jag tar mina promenader

Kommentarer
Postat av: ἄρκτος

jag såg ett paket prinskorv idag

de låg inplastade

tätt ihopp

liknandes en hjärna



jag gillar inte prinskorv

2008-07-09 @ 01:32:25
URL: http://bjornaxen.wordpress.com/
Postat av: k-paw

prinskorvar funkar till julbord.. annars blir det alltid fel.

2008-07-11 @ 02:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0