三日酔い (mikkayoi)

Rubriken betyder tredjedagsfylla (på ett ungefär) och är en fortsättning på ordet för bakfull på japanska 二日酔い (futsukayoi, andradagsfylla). Dessutom beskriver det min dag på ett utmärkt vis. Jag var nämligen otroligt bakfull igår och hela den här dagen känns bara som en otroligt dålig uppföljning på det. Sov dåligt och länge i pass om ungefär en timme åt gången. Klev upp och skrev en pinsam uppsats som bara irriterade mig. Blev arg på ingenting och jättelättirriterad. Promenerade ner till Shibuya och åt mat, men blev bara arg för att det var varmt och fuktigt. Köpte nya harry potter, vilket kändes bra, men det var fortfarande varmt och äckligt. Har fått en påminnelse på en räkning jag glömt betala. 'suck' Vissa sådana här dagar vill man bara gräva ner sig... Har tjattat och svarat på mejl otrevligt och bara drygat mig i största självömkelse. Förlåt för det världen. Nu ska jag dricka cola light och gräva ner mig i sängen och hoppas att jag är på mycket bättre humör imorgon.

Kommentarer
Postat av: Gwellmyn

Det är lugnt, snart kommer vi ner och förgyller din tillvaro och då kommer du bli glad =)

Postat av: Arktos

sämre dag får man leta efter, men det innebär att det är mycket troligt att det blir bättre snart!

2007-07-23 @ 17:27:08
URL: http://arktos.blogg.se
Postat av: Modey

Hm, får be om ursäkt om jag brevade mig i detta opassande läge. Baksmälla i längre form är ju osedvanligt otrevligt.

2007-07-30 @ 04:41:56
URL: http://modey.blogg.se
Postat av: k-paw man

oj.. nu vet jag inte vilket brev du syftar på. men det gjorde nog verkligen inget.

2007-08-07 @ 18:51:45
URL: http://kinapuffen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback