byråsekreterare

Det verkar lite kört med det där andra jobbet. Fast å andra sidan kom jag ju så långt att de ville ha mig på intervju vilket är bra. Jag ringde upp kvinnan som talat in ett meddelande på min telefonsvarare och pratade lite. Dels hade de tänkt sig att personen skulle börja jobba första augusti och även om en intervju via telefon skulle vara möjlig så skulle jag ju inte ha möjligheten att träffa de andra på instutitionen. Min ansökan skulle i alla fall visas upp för de som jobbar där och om de lät intresserade skulle hon som jag talade med i telefon ta kontakt med mig igen. Jag lyckades åtminstone säga att om det framför allt var registrering i början av jobbet så behövde jag knappt någon lärotid utan kunde hoppa rätt in i det hela.
Nåja, vi får väl hoppas att det går vägen ändå. Även om jag inte riktigt tror det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback