elisabeth

idag försov jag mig. jag vaknade klockan två, samma tid på ett ungefär som jag stämt träff med göran. Som tur var hade han tagit lång tid på sig till gymmet så jag höll honom inte väntandes så länge. Vi åt sushi från Ki-mama hemma hos honom tillsammans med Björn och Malin. Vi pratade strunt och chockade Malin med exakt hur nördiga vi kan vara. Björn och Malin försvan så småningom iväg på ett samtal om globaliseringen. Jag och Göran pratade då starcraft och world of warcraft och lite annat strunt. Sen ringde Micke på väg hem från jobbet och undrade om vi alla ville gå på bio och se Elisabeth med honom. Jag kunde inte riktigt tacka nej trots min skraltiga ekonomi.

Så vi gick alla fem på bio och såg filmen. Även om jag inte tyckte lika bra om den som den första Elisabeth filmen så blev jag ändå väldigt tagen. Cate Blanchet är verkligen en fantastisk skådespelerska och hon kunde verkligen bära hela filmen, och rollen på sina axlar. Jag rekomenderar varmt filmen för de som gillade ettan.

Nu är jag hemma och tänkte "plugga" (läs ta en promenad). Sen ska jag försöka komma i säng och vakna mycket tidigare än idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback