saker saker saker

Idag åkte jag hem till min bror och lyfte kartonger. Innehållet var varierande allt från rollspel, till mängder med porslin. Allting saker som förvarats i hans källare medan jag varit i Japan. Det var en hel del saker då det varje gång jag åkt iväg fyllts på med lite fler lådor. Vissa saker känner jag mig inte så jätteskyldig till, typ allt porslin, mycket var sådant som blivit över och hamnat i min källare under mammas och håkans ihopflytt och diverse andra flyttmanövrer genom åren.

Däremot fanns alla mina gamla rollspelsböcker där och massvis med saker från första gången jag var i Japan. Bland annat mitt supernintendo! Jag hoppas innerligt att det är i fungerande skick så att jag äntligen kan få spela secret of mana 2 (3, för er som kan er mana-historia).

Tack i alla fall för lånet av utrymme brorsan!

Ikväll ska jag också jobba. Eftersom jag numera har en fast position så vet jag att jag alltid jobbar nätterna i mörby centrum. Och det är helt förträffligt. Igårkväll han jag se 14 avsnitt Will & Grace, 1 avsnitt Ugly Betty och 1 avsnitt Babylon 5. Hur bra som helst.

Nu ska jag försöka få lite koll på lådorna och sortera grejer. För att sedan ta mig iväg till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Gwellmyn

Det är nästan så att jag blir sugen på att söka natttjänst på SL =P

2007-11-03 @ 17:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback