alldeles för länge sedan

Det var alldeles för länge sedan jag skrev. Kanske brist på funderingar eller brist på spännande liv? Jag är inte helt säker.

En sak är i alla fall säker. Sedan jag kom hem har jag lyckats ta upp en av mina favorit hobbies igen, nämligen rollspel. Jag ska inte tråka ut någon med detaljer, men jag märker att jag mår mycket bättre av att ha en liten rollspelskampanj igång. Den ger min ganska ofta uttråkade hjärna lite att pilla på när jag åker buss och inte orkar läsa en bok eller när jag ligger i sängen och pillar naveln. Dessutom tycker jag att det går ganska bra, jag har i alla fall väldigt kul. Igår när vi spelade glömde vi bort tiden, så stackars jocke fick köra runt i en enkelriktad stad för att hitta ställen att släppa av alla passagerare på när vi sent på natten åkte ifrån tobias. Jag behövde bara vänta i sju minuter på nattbussen. Så mig var det inget synd om.

Annars tänker jag på det senaste Annika Lantzet där de skrev sina syndabekännelser. Det var vackra historier och jag började fundera på vad jag själv vill bekänna för synder. Men, mer om det någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback