nattsudd

Har precis avslutat en hemtenta som ska in imorgon. Jag kan inte påstå att jag känner mig nöjd med resultatet, men jag tror jag kommer få godkänt i alla fall. Blev dock lite orolig när jag pratade med en klasskompis som skrivit tio sidor mot mina fem. Fast hon hade bilder och annat med, rent ordmässigt låg hon bara 800 före mig. Ändå så gör det en lite nervös.

När jag inte skrivit på tentan har jag sysslat ganska mycket med det ett litet roligt
internetspel. Jag har klarat 17,9 sekunder än så länge. Men, jag tränar ihärdigt.

Innan hemtentan och reaktionsspel på internet så hade jag Anna Kerstin över på besök. Vi gjorde smoutis och åt pizza, pratade strunt och så hjälpte hon mig att bära hem handlingen från affären. När hon skulle hem promenerade jag henne till stationen. När vi kommer fram ser vi en brandbil utanför och inne på stationen vid trappen står det fyra väktare och två poliser. Tydligen hade någon förolyckats nere på spåren så allt trafik var stoppad. När jag kom hem lite senare kunde man läsa om saken på dn.se. Lite otäckt att vara sådär nära en olycka och vilken otrevlig händelse för föraren och den omkomne och alla andra inblandade... Samtidigt undrar man ju lite vad de gjorde ute på spåren? Fattar inte folk att sådant där är farligt.

Och ett helt appråpå ingenting så kommer jag aldrig mer tro par när de berättar hur de träffas. Åtminstone om historien är mer avancerad än "vi jobbade på samma jobb". Undrar ni varför så kolla in den här videon. Fantastiskt roligt. Jag kan också varmt rekomendera att surfa runt och kolla in lite fler kvarteret skatan videosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback