skägg och sånt

Nu åker jag snart hem. Det gör att jag inte kan sova på nätterna. För jag känner mig stressad. Jag har mycket kvar att göra. Och jag får ingenting gjort känns det som. En av de stora frågorna är om jag ska orka raka mig så att jag inte ser ut som en terrorist i passkontrollen? Vi får se.

Idag har jag:
  1. Gått upp för sent.
  2. Blivit uppringd av Reons mamma för att avtala tid då jag kan åka och lämna gitarren som jag lånat.
  3. Skyndat iväg till Shinjuku för att möta Keiko.
  4. Bjudits på jättedyr sushi-lunch av Keiko. Jag försökte beställa billiga bitar, men hon beställde hela tiden dyra bitar åt mig. Det var i alla fall jättegott!
  5. Irrat runt i Shinjuku.
  6. Bokat in och bokat om träffar med folk.
  7. Skyndat till Shibuya för att äta hamburgare med Kim.
  8. Gått till 99-yens-shoppen för att köpa allt som behövs för att städa mitt rum.
  9. Kommit hem och brukat diverse tveksama kemikalier i mitt badrum i ett vanmäktigt försök att döda bakterier där...
  10. Suttit och facebookat och chattat eftersom jag inte kan sova.
  11. Lyssnat på Godmorgon världen och två avsnitt av filosofiska rummet.
Typ så.
Snart är jag hemma... Jäkligt märkligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback