bowling

I går var det sammankomst med vin hemma hos Åsa. Jag fick träffa delar av hennes arvikaförflutna och samtala. Det var mycket trevligt. Vid tiotiden fick vi en ingivelse att bowla. Sagt och googlat så visade det sig att det fanns ett bowling-ställe med sportsbar bara fem minuters promenad hemifrån Åsa. Vi tog oss dit och körde några banor (med rätt katastrofalt resultat för min del). Men det var otroligt kul. Dessutom kunde man moonwalka bra i bowlingskorna på bowlingbanan.

Efter det gick vi hem igen och småpratade framåt småtimmarna då det var dags att åka hem för att orka upp till födelsedagsfirande hos Tobias (hurra hurra!) och sen påföljande middag hos mor min. Både födelsedagsfikan och middagen hos min mor var väldigt trevlig. Wii på första stället och HD-film på andra. Jag ska försöka se bladerunner på riktigt här någon dag.


Kommentarer
Postat av: Modey

Ej att förglömma var ju servitriserna på gammeldags rullskridskor! :)

Postat av: aktos

bowla. inte för att jag inte gillar bowling, det gör jag men det var bra att vi inte kom, helt fel kväll för det.

2008-02-18 @ 11:45:58
URL: http://bjornaxen.wordpress.com
Postat av: k-paw

Du har helt rätt modey, det skall verkligen inte glömmas!

2008-02-19 @ 04:45:50
URL: http://kinapuffen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback