mina älsklingar är hemma!

Idag var jag hos björn och åt hästkött. Det var riktigt gott, kött och potatis och sås därtill. På väg hem därifrån lastade björn på mig de böcker han tagit hand om åt mig när jag var i Japan. Nu har jag kommit hem och packat upp den och äntligen känns det som att min bokhylla är någorlunda komplett igen. Hur kan man leva utan böcker så som: Understanding syntax, The worlds major languages, The Cambridge Encyclopedia of language och The Cambridge Encyclopedia of the World's Ancient Languages. Tack björn för att du tog så väl hand om dem.

På bussen hem råkade jag dock ut för något fruktansvärt. Jag satt i ett av sätena där man ser ut över hela bussen (man tittar bakåt liksom). Och där när jag som bäst sitter och skådar ut över bussen ser jag en fullvuxen man som efter det att han lagt på mobilen han talat i helt fräckt bara börjar peta sig i näsan. Det värsta är dock inte att det slutar där. Efter att han petat sig i näshålen så stoppar han in pekfingret i munnen och slickar av!!! Jag höll på att kräkas och det är nästan värre än incidenten med
den kissande mannen som vissa av mina trogna läsare kanske kommer ihåg? Fy.. Jag trodde det där med att äta snorkråkor var något man fick lära sig sluta med när man var typ ett eller två år. Det här kan det bli mardrömmar av. Det känner jag i hela kroppen.

Kommentarer
Postat av: anna kerstin

nu ska jag berätta. igår kväll såg även jag en person peta sig i näsan och äta upp snoret. jag kan avslöja att det inte var en av mina favoritpersoner, samt att jag tidigare sett andra ickefavoritpersoner göra det samma.

2007-11-12 @ 17:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback