30780

Idag postade jag än mer saker hem till Sverige. Två paket som tillsammans vägde 30780g. Det är rätt mycket. Men, eftersom posten i Japan är fantastisk så behövde jag inte själv släpa grejerna till närmsta postkontor. Utan jag ringde ett nummer och beställde hämtning. Jag fick visserligen vänta i några timmar innan de kom (oförskämt!) men sen stod den lille japanen där. Han tog han om mina packet, la upp dem på en kärra, tog betalt och allting och vips så är de på väg hemåt. Det kommer visserligen ta ett tag (typ 3 månader). Men, det är bätte än att slänga det, som jag hade fått göra annars.

Ja, nu är jag verkligen på väg hem. Det känns riktigt märkligt måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Gwellmyn

Många kilo blir det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback