besök från landet långt bortom

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg skulle Katta komma på besök. Det har hon också gjort, för att sen ge sig av igen. I tio dagar var hon här. De var fyllda med god mat, karaoke och shopping. Sen förra fredagen kom Anna och Tobias och vi fyra gav oss allesammans ut till ett hotell i Hakone. Hotellet var utrustat med varmvattenskälla som vi badade i med stort nöje. Vi fick också en riktig klassisk japansk middag och en åktur i några massagestolar. Det var riktigt härligt. Sen åkte Katta hem. men Anna och Tobias är kvar. Idag har mest spenderat sjukt mycket tid i Akihabara med att shoppa plastfigurer... Massor utav plastfigurer. Det är underhållande. Dessutom har vi tagit flera printclubs och spelat arkadspel. Vi har också hunnit förbi en sväng till Sunshine City där vi kollat på vattendjur i ett akvarium och på utsikten från 240m upp över marken. Vyn över Tokyo på kvällen är enligt mig helt oslagbar. Jag tänker inte ge mig på att försöka beskriva den... men jag kan absolut inte se mig mätt på den. Den får mig att aldrig vilja åka hem.

Idag i Akihabara, mitt under det vilda plastfigurshoppandet hittade jag också mitt första Boy's Love-spel. Homosexande är ju som alla vet vansinnigt kul, och när det sker i dejtingspelsform på playstation blir det ju bara hur kul som helst. ^^ Dessutom fick jag med mig två affischer hem från affären. Vet inte om det går att hänga upp, men man kan ju prova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback