johari och nohari

Idag åkte Anna och Tobias hem. Turistande är över för den här gången. De verkade nöjda, vilket gjorde mig glad. Jag har haft fantastiskt kul. Nu är jag bara jättefattig och får vänta med att äta och använda mycket el i några dagar tills nästa stipendium kommer. Shajt happens.

Sen, eftersom jag är klädsamt egofixerad och dessutom så är det här min blogg så vill jag bara rikta allas uppmärksamhet till följande två test:
Johari
och
Nohari

Jag gjorde min kompis modeys version av testen och kom på att jag faktiskt har ett eget Johari-test och så tyckte jag det var dags att göra ett Nohari också. Gör gärna testen om ni inte redan gjort dem. Det skulle göra mig jätteglad.

Nu ska jag spela tv-spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback