what's new

hej och hå. som ni kanske märkt var det väldigt väldigt länge sedan jag bloggade senast. Nåja shit happens. Jag tänker försöka låtsas som ingenting och fortsätta som vanligt.

Idag kom min väldigt dyra men, trevliga kurslitteratur. Så nu måste jag börja plugga på riktigt igen. Dessutom är det tack vare de här böckerna som inte gick att hitta outlånade på något bibliotek som min ekonomiska kalkyl för månaden sprack och jag står här rätt så fattig igen. En students liv liksom.

Det är ju snart jul också, vilket många finner trevlig. Jag är lagom entusiastisk. I alla fall så har min kompis Gwellmyn en egen julkalender jag kan rekommendera. Kul läsning om man är det minsta NES-nostalgisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback