the revolution

Hej.
Det var två månader sen.
Herregud vad fort tiden går.
Nåja, nu ska jag revolutionera den här bloggen. Från dagboksformat till bloggformat. Mitt liv är så händelselöst så det finns inget att skriva, men om jagg skriver en blogg med tankar och grejs kanske jag skriver lite oftare. Ja, vi får se. Spread the word liksom.

Dagens grej:
http://www.youtube.com/watch?v=F0FvG9GO8Qs

En väldigt fin video. Det hela började tydligen med att killen som gjorde videon här ovan la upp en film som alla svarade med att skriva något i handen. Sen klipte han ihop alla svar till filmen här ovan.
Jag är en sucker för sådana där lite sentimentala grejer så jag föll direkt. Jag tycker den är hur fin som helst och blir alltid rörd av sådant där. Särskilt när man går in på orginalvideon och ser att han fick hur många svar som helst med folk som bara skrev något litet i handen och visade för världen.

Internet när det är som störst.

Annars är det mest aktivt skolundvikande som gäller och det går bra. Jag dingade lvl 40 i wow (world of warcraft) och fick mig en häftig mechanisk kyckling (se bild). Hur kul som helst.



Sovdags.
Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback