TMNT!!!

Precis, du läste rätt! TMNT, eller om man säger hela namnet och inte förkortningen Teenage Mutant Ninja Turtles. Om ni undrar varför jag plötsligt väljer att skriva om det ämnet (vissa av er kanske är för unga eller för gamla för att komma ihåg vilka turtles är) så kan jag berätta att det hela började med att
 en kompis skickade mig den här länken:
Turtlesfan
Som innehöll en film med ett galet turtlefan. Hon verkade dock rätt nöjd med sin situation, så henne tänker jag inte klanka på. Även om det var ett minst sagt extremt intresse. Nåja, inspirerad av henne så bestämde jag mig för att genomgå en nostalgitripp och laddade ner alla tre långfilmerna.

Att se dem igen var otroligt kul... Ettan och tvåan överraskade mig genom att inte vara så dåliga som jag förväntat mig, emedan den tredje filmen var mycket mycket sämre än jag kom ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback