visp

idag i mitt liv hände något stort. jag lagade mat som inte hade snabbmackaroner och köttbullar som huvudsaklig ingrediens. Jag fick för mig att steka pankakor nog var något bra. Och om det var!? Problem uppstod dock på vägen, först hade jag ingen visp (hur tusan kan man inte ha en visp?) vilket jag upptäckte först när jag hällt i mjölet. Turligt nog så tjänstgjorde stavmixern mer än gärna som visp så smeten blev över förväntan. Sen hittade jag ingen stekspade, men den hittade jag nedpackad i en låda. Efter det fortsatte pankaksstekandet utan problem, nedan kommer en bild från själva aktiviteten. Tyvärr är min mobilkamera inte världens bästa men, det får duga.



Nu ska jag snart iväg på en lägenhetsvisning. Det är alltid roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback