komjunityer

Idag när jag surfade runt på ett community som jag hänger på, så stötte jag på följande bostadsannons på en kontaktsida:

ok allvar fan, ja behöver nånstans o bo, hyr ut ett rum ti mig :D plz (a)
haha
ne men seriöst om du har ett rum xtra eller känner nån som har d eller känner nån som känner nån plz tell me, sj klart betalar jag hyra :D
i sthlm dårå


Är det bara jag som direkt känner förtroende för annonsförfattaren och känner att det är just honom jag har letat efter som hyresgäst till mitt extra rum jag har att hyra ut. När han dessutom säger "sj klart betalar jag hyra" så förstår man att det inte är någon snyltare direkt.

Nu ska jag väl inte raljera för mycket, men inlägg som det här är knappast ovanligt på landets communitys och jag undrar hur de tänker och om det faktiskt ger resultat? Och ut i det fall att det ger resultat, hur tänkte de som hyr ut sitt rum till den annonsen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback