rulltrappsbestyr

Är tillbaka på min fasta tjänst på mörby centrums tunnelbanestation. Jag tänkte ta tillfället i akt till att utnyttja mitt nya mobila bredband och blogga lite från spärrhytten. Hela första halvtimmen spenderade jag med att bråka med stationens rulltrappor. Det gick bra till slut och jag fick till och med lite motion när jag sprang där upp och ner för att försöka få dem att funka som de skulle. Jag hade nästan börjat sakna detta eviga rulltrappsstrul under min heltid över jullovet.

Annars fascineras jag mest av mängden parfym som de lite mer bemedlade här ute i Danderyd och Täby förser sig med. Det riktigt osar in i spärrluckan när de springer förbi. Less is more people! Less is more! Sen är det också lite konstigt att det är så lungt, trots att "årets mest efterlängtade lön" (som metro beskrev det) kom idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback